Glen fortfarande halt

Glen är fortfarande halt, och mycket värre dessutom, vilket är jättetråkigt. Pratade med Mia igår, som är stallansvarig, och hon hade kollat på henne och tydligen är hon varm och har en tydlig puls i höger hov, så det verkar som om det kan vara en hovböld, usch! Martin, hovslagaren, ska komma ut antingen idag eller imorgon och titta på det. Hoppas verkligen att det inte är allvarligt!

Så hoppträningen idag för Uffe Joahnsson blir inställd för vår del, super trist! Nästnästa vecka hade jag funderingar på att anmäla mig till en hopptävling på Roslagens Rid- och körklubb, men det ser ju mörkt ut nu. Vi får ser vad Martin säger.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Björn hade jag när jag gjorde min diplomering. Han är stenhård! Men jag lyckades charma honom ändå haha. Kan det vara LOA Axén? Han är tvärtom väldigt schysst vid tester. Jag läste ju till ridlärare på Vreta! ;) :)



Tack du är så gullig!

2011-06-01 @ 13:25:26
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0