Arg på Blogg.se!

Nu blir jag riktigt irriterad! Hade skrivit ett inlägg igår kväll om träningen för teatern "6 mimare 6 vita hästar", men av någon konstig anledning försvann det!! Åh, jag blir så irriterad! Skriver ett nytt senare, om jag orkar....

På söndag är det hopptävling i Bogesund som jag och Glen ska vara med på, det blir spännande! Hade lite panik i början av veckan, då jag inte hade någon som kunde följa med som hästskötare. Tack och lov ringde jag snälla Carro igår som kunde ställa upp och följa med. Tack snälla vännen! Hoppas hon kan ta lite fina bilder också! :)

På fredag är den stora dagen för mitt hår, kort kort klippning samt färgning! Lägger ut bilder sen så ni får se hur det blev. Sen på kvällen ska jag äta middag med Therese och hon ska få massera min stackars nacke och rygg! De har värkt hela veckan och jag vet inte varför! Vill ju vara tiptop på tävlingen på söndag.


Jag och Glen på en tidigare tävling på Bogesund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0