Snart GBG Horse Show!

Nu är det bara en månad kvar till Göteborg Horse Show! Jag är så taggad, vill åka nu nu!

Det blir jag, Eve, Micke, Anna och Madde som åker ner i min bil på fredagen. Vi kommer att gå på showen på söndagen och tänkte hinna med shoppingen på lördagen. Sen vill vi ju ut och slira lite i GBG också förståss, så det blir inte bara hästar under helgen. Förhoppningsvis hinner vi ta en vända Gekås Ullared för lite shopping med på fredagen, men det beror på lite när vi startar hemmifrån. Någon som har något tips på vad vi inte får missa under vår korta vistelse i GBG?

När det gäller shopping på Eurohorse vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska titta specifikt efter, men några saker finns kvar sen min önskelista till Stockholm Horse Show. Förrutom det så kommer jag nog kolla lite extra efter:

* Höga "dressyr"-ridbyxor, helst från Pikeur och gärna gråa
* Snyggt schabrak, ett dressyr
* Tjockt vadderat schabrak, typ Polypad. Såg ett rätt snyggt vändbart i nya Hööks-katalogen som var rätt billigt, kanske blir ett sånt.
* Svarta lädertyglar med gummiribb på insidan. De jag köpte i Globen hade värdelös kvalitet!

Sedan kommer jag nog garanterat hitta fler roliga saker att köpa, om jag känner mig rätt ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0