Mål för 2011

Med Glen:

* Hitta en ordentlig hoppsadel som passar!
   Helst en Dominus. Gör vi det kan vi börja...
* Träna hoppning på allvar!
   Hittills har det mest blivit mindre skutt och banor, pga min dåliga sits i jockeysadel. Men Glen börjar bli superfin
   hoppen nu! Detta kommer jag att fortsätta att göra för Anna-Karin Wangler, om inte vår gamla tränare Lotta  
   kommer tillbaka till Täljö.
* Få bort stelheter i musklerna och lösgöra rumpan mer.
   För att nå detta måste vi fortsätta behandla hos Gabriella samt massera och strecha. Även mycket lösgörande
   dressyrarbete behövs, vilket jag planerar att Mia ska hjälpa oss med.

Om dessa punkter kommer att införlivas, leder det till att:
* Jag och Glen startar vår tredje tävling i 95-100 cm, och förhoppnings debuterar i 105-110 cm till
   sommaren/hösten

Men detta hänger på att de andra målen införlivas till stor del.


Med mig:

* Förbättra min sits samt känsla, både i hoppning och dressyr.
   Dels på Glen, men kommer även att ta privatlektioner på ridskola (har inte bestämt mig för vilken än) för att
   träna upp känslan och sitsen när jag rider nya hästar och inte låsa mig vid Glen.
* Ta hästskötarexamen.
   Äntligen! Hoppas jag får vara på min gamla skola, Jälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0