Stekare och brats

Hade en liten diskussion idag med Showjumper idag, gällande ett inlägg som Havrepappa gjort om Zettermans stora nyårsfest. Inlägget handlade om att räkna stekare i deras reklam för deras nyårsfest. Tydligen har det reagerats mycket på detta, men det tänker jag inte gå in på i detta inlägg, och Havrepappas inlägg generellt. Det finns de som håller med honom och de som inte gör det. Tyvärr hamnar ju Zetterman mitt emellan, men som jag ser det bör detta tas med en nypa salt. Om inte annat så blir det iaf bra reklam för festen! Jag visste t ex inte något om den innan jag läste Havrepappas inlägg.

Satt och funderade lite på stekare och fenomenet vaska när jag gav mig in i disskussionen. Jag kom på att ett nytt fenomen uppkommit i somras, dumpa hamburgare, vilket är minst sagt lika illa om inte värre. Men när jag väl googlade lite på detta stötte jag på en sjukt rolig artikel!

True or false, you tell me ;)

Vaskning allt vanligare i landets skolor

Sjukt kul är det! Och kanske en viss sanning, då det faktiskt "vaskas eller dumpas" mycket mat i skolorna...


Kommentarer
Postat av: Micke

Hej min söta lilla blogg-rookie! Henka te Stureplan nästa helg så ska jag visa dig hur en riktig brat vaskar! ;D

2010-11-18 @ 12:43:00
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Micke

Haha ja, jag skulle inte banga iaf.! ;D

2010-11-19 @ 22:44:49
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0