Mysig snöritt

Just ja! Glömde berätta om vår mysiga snöritt i fredags!
Jag lyckades få med mig Carro ut och rida, hon fick låna Pascal. Micke och Mia var också med, och vad mysigt vi hade det!

Vi red på förmiddagen och det snöade lite men var ljust och fint ute, och som sagt inte så kallt. Vi bestämde oss för att ta en lite längre runda, genom skog och ängar. Alla hästarna var pigga och glada, speciellt Glen! Hon tog varje chans hon kunde att öka takten, speciellt när jag i den snårigaste delen av skogen låg på hennes hals, då passade hon på att springa iväg. Just när jag inte har någon koll alls! Typiskt busGlen... Men det var kul. Vi såg alla ut som snögubbar när vi kom ut från skogen, men värst var nog Mia och Dick!

Fick några härliga bilder från turen, några ser ni här:

 

Mia på Dick och Carro på Pascal



Jag och Glen i mitten. Vi ser såå små ut bredvid Acke!



Snögubbarna Mia och Dick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0