Presenter

Eftersom jag nyligen fyllt år, 21 februari, fick jag i helgen lite presenter i efterskott av mamma. Snälla mamsen hade för första gången gått in i en hästsportsbutik och köpt några presenter till mig! (Det har hon aldrig gjort förrut). Var riktigt stolt över henne, tills jag upptäckte att hon köpt mer saker till min lillasyster som INTE fyllde år... Nåja, man blir väl aldrig gammal när det gäller presenter...

Detta fick jag iaf:


Tjock dubbelsidig padd från Gold Medal i rött och beige (blir perfekt för Glens onda rygg och jag har suktat efter något liknande länge), En svart snygg pikétröja, bruna våriga ridstrumpor med blommor och ett par svarta ridhandskar som jag nog kommer att rida dressyr i.

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Vad kul att du kommenterade! Det var jättekul att träffa dig också, du var själv väldigt trevlig :) Hoppas att vi ses någon mer gång. Vart står din häst? :)

2011-03-07 @ 19:15:18
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0