Pfiff fleecetröja

Har hittat precis den fleecetröjan som jag vill ha! Pfiff Homer Ladies fleece jacket. Jag har länge velat ha en tröja med denna typ av krage, men inte hittat någon som jag vill ha. Har tittat på ursprungsmärket, Bench, men tyckt att de varit lite för dyra... Nackdelen med Pfiff's tröja är att den verkar lite kort? Jag vill gärna ha en lite längre tröja, men det kan bara vara modellen som är lång på bilden. Jag ska nog ha den i svart tror jag.



Bilderna är tagna från Pfiff's hemsida, pfiff.com

Fick veta att Österbo Hästgård kan ta in denna, så har precis gjort en beställning därifrån! Hoppas hoppas att den passar bra!

Kommentarer
Postat av: marre

sv: jaa gör det, alltid intressant med stammar tycker jag :) nej men tack, sånt är alltid roligt att höra :)

2011-03-24 @ 21:34:49
URL: http://clarquists.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Visst har jag ett inlägg om hästskötarexamen! :)

Kolla under kategorin "lilla ridskolan" (finns i menyn till vänster) eller så ligger de inlägget under: Tips från coachen!



/ Eleonor

2011-03-29 @ 11:23:23
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0