Lite shopping..

Nu när GLen är halt, så händer det inte så mycket på hästfronten. Väntar spänt på mitt diplom från hästskötarexamen. Har shoppat en hel del också, vilket är mycket trevligt för mig men mindre trevligt för min plånbok. Stockholms hästbutik, som farligt nog ligger nått kvarter ifrån mig, hade kvällsöppet med fina rabatter i torsdags, så jag passade på att äntligen köpa ett par Pikeur Candela i brunt. Supersnygga och sitter perfekt!


Bilden tagen från calevo.com

Har även lagt en beställning hos Horze på deras billiga lädergrimma och en tävlingstopp från BVertigo. Grimman är inte helt i min smak, jag gillar enkla lädergrimmor med smala remmar, men har inte hittat någon till ett vettigt pris, så nu fick det bli denna. Lädret ska enligt vad jag har hört vara mjukt och fint så jag hoppas på att det blir bra. Fri frakt och 20 % fick jag där, så det var ju trevligt! Lite drygt att de ska skickas ifrån Holland bara, tar en  vecka att få paktet.

Lädergrimma, justerbar nosremErica - Kortärmad tävlingströja, dam
Bilderna tagna från horze.se

Nu måste jag hitta ett par stigbyglar och bra stigläder. Vill ha ett par Mountain Horse säkerhetsstigbyglar, och försöker nu hitta ett par till ett bra pris, så det är nästa projekt.


Kommentarer
Postat av: Åsa - Hästeriet

Åh vad kul med shopping! Ridbyxorna är superläckra, jag hade också valt den färgen!



Sv: Tack så hemskt mycket! :D

2011-06-01 @ 15:55:01
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Cornelia Sommer

Fin blogg, var gärna med i mina tävlingar! :D

2011-06-01 @ 20:18:59
URL: http://ponnybitchen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fin blogg! :D

2011-07-25 @ 13:03:31
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0