Paketet kom!

Just ja, glömde berätta att jag fick mitt paket från S.E.G. Company tillslut! Gick fort tyckte jag det gjorde också, tog bara ett par dar. Tyvärr fick jag inte allt som jag beställde, en skjorta kom inte med för den var slut. Men nu har jag äntligen mina Marta Ridewear-ridbyxor modell Philippa Chinos som jag suktat efter såå länge! Får ta en bild senare när jag har dem på, men nu är de lite för kalla.

Så både dem och Dimacci-armbandet (som jag avr tvungen att lämna in hos min skomakare som fick korta, då det var lite för stort), Lamicell-schabrak, ännu fler Celeste Stein-strumpor mm. kan jag nu bocka av från min önskelista! :D


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack för din kommentar! :)

2010-12-15 @ 13:33:13
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0