GOTT NYTT ÅR 2011!

Det nya året har börjat, och än så länge har det varit ett ganska bra år. Nyårfirande hos Eve i Norrtälje med otroligt god middag och trevligt sällskap! Fick dåliga besked några dagar innan nyår så slutet på 2010 kändes inte kul, men samtidigt skönt med nytt år ändå. Så en lugn middag med goda vänner kändes perfekt för denna kväll för mig.

Dagen efter hade vi vår födelsedagskryssning för Krille (och lite Mia också). Den blev så lyckad! Vår skattjakt hoppas jag var uppskattad, även om den drog ut på tiden och vissa visade sura minar över att knappt hinna till taxfree'n, vilket alla gjorde i slutändan. Jag, Mia och Carro som var lekledare hade iaf roligt i vår hytt där uppgiften för att få en ledtråd var att slå någon av oss i en valfri tävling. Priset hade vi gömt i pianobaren, vilket många listade ut ganska snabbt. Tror våra ledtrådar var för lätta. En annan tävling de hade för att vinna ett andra pris var att komma på ett lagnamn som hade med Krille att göra, och en tredje tävling var att hitta så många saker som möjligt på K. Gruppen som vann hittade 60 saker, som de tog med sig och visade! Tur att de flesta av personalen på Birka Paradise var trevliga och kunde stå ut med en grupp på över 30 galna och seriöst tävlingsinriktade personer! I en uppgift för att få ett lösenord skulle de hitta någon på båten som hetter Kristian. Alla trodde att vi menade kryssningsvärden Kristian, som hade sin lediga dag då, så alla sprang och terroriserade honom! Stackarn, vi menade ju bara någon random Kristian...

Nåja, kul hade vi iaf, och resten av kvällen var lika trevlig den! Dansade så mycket att jag har superont i vaderna och nacken idag med! En massa roliga kort och filmer tog vi också, vet inte om jag vill lägga ut några här men någon kan jag bjuda på ;)


Nästan alla som var med på kryssningen (jag tror vår grupp utgjorde typ hälften av alla passagerare!)


Rebus som blir en ledtråd


På dansgolvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0