Fasiken vad det snöar!

Börjar tröttna rejält på vintern nu, jag som vanligtvis älskar den...

Sitter i lägenheten med lite pappersjobb nu. Hade tänkt ta en ridtur med Mia nu på förmiddagen, men det går ju inte i det här vädret. Tror inte ens jag kommer till stallet med bilen, jag har inga dubbdäck. Får se om jag kan ta mig till stallet lite senare i eftermiddag, då blir det nog bara lite tömkörning tror jag.

Om någon undrar vad för bil som jag har, så är det en Nissan Primera, årsmodel 1999, röd. Jag älskar min bil! Den är så trevlig att köra, den enda nackdelen är väl att jag inte får dra transporten med den (transporten väger typ 50 kg för mycket eller nått sånt).

Bjuder på en bild på en fin snöhäst, Russinmule, som vi i stallet gjorde i vintras :)



Ikväll ska jag och Andreasinvigning av en ny utställning på Etnografiska Museet, "Vodou" heter den. Jag var och tjuvkollade lite i förra veckan och den verkar väldigt bra och läskig! Stor invigning blir det, runt 100 personer som kommer, så det blir kul!

Vodou - premiär 12 februari
Bilden tagen från www. etnografiska.se, klicka på bilden för att komma dit!

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D

Kolla gärna in min blogg:

http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".



Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



btw. Väldigt fin blogg ^^

2011-02-11 @ 13:56:41
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0