Myskväll

Hade myskväll igår i huset med Mia och Carro. Vi käkade lite mat, drack lite vin och planerade inför vår kryssning som vi ska åka på efter nyår. Mias bror Krille fyller 40 år så vi ska fira honom på Birka Paradise. Vi blir ungefär 30 personer som åker! Så vi satt igår och planerade en skattjakt! Jag tänker inte gå in på detaljer här, ifall någon läser, men jag kan avslöja att det kommer bli sjukt kul!

Sen satte Mia i extensions på mig också! Så nu är jag riktigt fin till nyår. Har aldrig haft det förrut och det känns ungefär som att ha en mössa eller en lejonman på sig. Men superfint vart det, syns inte alls att det är löshår. Mia är så duktig! Bästa frisören, och det säger jag inte bara. Hon finns på Roslagssalongen.

Imorgon blir det nog en liten ridtur på Glendeli, antingen lektion för Mia på volten eller en uteritt, får se.



GRATTIS KRILLE 40 ÅR PÅ MÅNDAG!

Kommentarer
Postat av: krille...

Tack... Bästa bilden:))

2011-02-04 @ 00:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0